ПІДВОДНІ КАМЕНІ МАРКЕТИНОГОВИХ ПОСЛУГ - МАТЕРІАЛ ЮРИСТА ПФ «СОФІЯ» АНАСТАСІЇ КОШПАРМАК ДЛЯ ВИДАННЯ ЮРИСТ&ЗАКОН


   

Провідне електронне аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН опублікувало статтю юриста Правничої Фірми «Софія» А. Кошпармак щодо
послуг для стимулювання збуту продукції.

У публікації йдеться про підвищений інтерес Антимонопольного комітету та інших органів до маркетингового бізнесу, а також про ризики, які у звязку з цим можуть виникнути в учасників ринку.

Зокрема, автор виділяє чотири можливі проблеми в цій сфері:

1)   визнання договорів про надання маркетингових послуг недійсними, зокрема, визнання договорів економічно необґрунтованими, які призводять до підвищення цін або дефіциту товарів;

2)        звинувачення у змові маркетингових компаній з торговими мережами, а як наслідок - визнання їх дій як антиконкурентних узгоджених;

3)        негативні податкові наслідки.

Для попередження наведених ризиків та убезпечення бізнесу від негативних наслідків А. Кошпармак у статті наводить рекомендації та аргументи, які потрібно пам’ятати маркетинговим компаніям.

Більш детально ознайомитися із статтею можна за цим посиланням.

Аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН – провідне електронне аналітичне видання, яке, з-поміж іншого, публікує експертні думки, оцінки та коментарі відомих юристів України.



10.03.2016
NEWS OF LF “SOFIYA”
6 напрямів в організації управління відходами назвала Вікторія Варєнікова
Один українець за рік утворює в середньому 250-300 кг відходів. І цей показник має тенденцію до зростання. Накопичення ж відходів негативно впливає на стан навколишнього природного середовища і здоров’я людей.
More...



Oleksandr Polivodskyy presents validity checklist in respect of land lease contracts
The agricultural land lease makes Ukrainian agribusinesses look for other instruments to create a land fund. Land leases have proved to be one of the most convenient solutions. However, it also has some weaknesses ranging from terminological ambiguity to controversial caselaw.
More...



All news