Українська | Русский | English

ПІДВОДНІ КАМЕНІ МАРКЕТИНОГОВИХ ПОСЛУГ - МАТЕРІАЛ ЮРИСТА ПФ «СОФІЯ» АНАСТАСІЇ КОШПАРМАК ДЛЯ ВИДАННЯ ЮРИСТ&ЗАКОН


   

         
Провідне електронне аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН опублікувало статтю юриста Правничої Фірми «Софія» А. Кошпармак щодо послуг для стимулювання збуту продукції.

У публікації йдеться про підвищений інтерес Антимонопольного комітету та інших органів до маркетингового бізнесу, а також про ризики, які у звязку з цим можуть виникнути в учасників ринку.

Зокрема, автор виділяє чотири можливі проблеми в цій сфері:

1) визнання договорів про надання маркетингових послуг недійсними, зокрема, визнання договорів економічно необґрунтованими, які призводять до підвищення цін або дефіциту товарів;

2) звинувачення у змові маркетингових компаній з торговими мережами, а як наслідок - визнання їх дій як антиконкурентних узгоджених;

3) негативні податкові наслідки.

Для попередження наведених ризиків та убезпечення бізнесу від негативних наслідків А. Кошпармак у статті наводить рекомендації та аргументи, які потрібно пам’ятати маркетинговим компаніям.

Більш детально ознайомитися із статтею можна за цим посиланням.

Аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН – провідне електронне аналітичне видання, яке, з-поміж іншого, публікує експертні думки, оцінки та коментарі відомих юристів України.



10.03.2016
НОВИНИ ПФ «СОФІЯ»
Визначення юрисдикції суду: правила та проблеми обговорили юристи
Як правильно визначити юрисдикцію суду, куди слід звертатися за захистом порушених прав та законних інтересів, зокрема, щодо нерухомого майна, землі, повернення вкладів фізичних осіб, організації проведення...
Детальніше...



Як боротися з аграрним рейдерством (поради партнера Sofiya Law Firm О.Поліводського)
Бажання захопити чиюсь власність мабуть існуватиме завжди. Тому ми можемо говорити лише про мінімізацію аграрного рейдерства, у тому числі через наявні в українському суспільстві юридичні механізми та реалізацію...
Детальніше...



Всі новини