Українська | Русский | English

ПІДВОДНІ КАМЕНІ МАРКЕТИНОГОВИХ ПОСЛУГ - МАТЕРІАЛ ЮРИСТА ПФ «СОФІЯ» АНАСТАСІЇ КОШПАРМАК ДЛЯ ВИДАННЯ ЮРИСТ&ЗАКОН


   

         
Провідне електронне аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН опублікувало статтю юриста Правничої Фірми «Софія» А. Кошпармак щодо послуг для стимулювання збуту продукції.

У публікації йдеться про підвищений інтерес Антимонопольного комітету та інших органів до маркетингового бізнесу, а також про ризики, які у звязку з цим можуть виникнути в учасників ринку.

Зокрема, автор виділяє чотири можливі проблеми в цій сфері:

1) визнання договорів про надання маркетингових послуг недійсними, зокрема, визнання договорів економічно необґрунтованими, які призводять до підвищення цін або дефіциту товарів;

2) звинувачення у змові маркетингових компаній з торговими мережами, а як наслідок - визнання їх дій як антиконкурентних узгоджених;

3) негативні податкові наслідки.

Для попередження наведених ризиків та убезпечення бізнесу від негативних наслідків А. Кошпармак у статті наводить рекомендації та аргументи, які потрібно пам’ятати маркетинговим компаніям.

Більш детально ознайомитися із статтею можна за цим посиланням.

Аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН – провідне електронне аналітичне видання, яке, з-поміж іншого, публікує експертні думки, оцінки та коментарі відомих юристів України.



10.03.2016
НОВИНИ ПФ «СОФІЯ»
Типові види партнерства в юридичній фірмі: як обрати правильну модель розповів О.Поліводський
На певному етапі професійного становлення кожен приватно практикуючий юрист стикається з таким стратегічним питанням як партнерство. І обрання найбільш зручного виду організації стосунків та правильної моделі є...
Детальніше...



Sofiya Law Firm домоглася внесення фінансової установи до реєстру неприбуткових організацій
Податковим органом не доведено наявність підстав для скасування кредитній спілці ознаки неприбутковості. Також не надано жодного факту отримання нею прибутку. Відтак, інспекція має внести фінансову установу до...
Детальніше...



Всі новини