ПІДВОДНІ КАМЕНІ МАРКЕТИНОГОВИХ ПОСЛУГ - МАТЕРІАЛ ЮРИСТА ПФ «СОФІЯ» АНАСТАСІЇ КОШПАРМАК ДЛЯ ВИДАННЯ ЮРИСТ&ЗАКОН![]() Провідне електронне аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН опублікувало статтю юриста Правничої Фірми «Софія» А. Кошпармак щодо послуг для стимулювання збуту продукції. У публікації йдеться про підвищений інтерес Антимонопольного комітету та інших органів до маркетингового бізнесу, а також про ризики, які у зв’язку з цим можуть виникнути в учасників ринку. Зокрема, автор виділяє чотири можливі проблеми в цій сфері: 1) визнання договорів про надання маркетингових послуг недійсними, зокрема, визнання договорів економічно необґрунтованими, які призводять до підвищення цін або дефіциту товарів; 2) звинувачення у змові маркетингових компаній з торговими мережами, а як наслідок - визнання їх дій як антиконкурентних узгоджених; 3) негативні податкові наслідки. Для попередження наведених ризиків та убезпечення бізнесу від негативних наслідків А. Кошпармак у статті наводить рекомендації та аргументи, які потрібно пам’ятати маркетинговим компаніям. Більш детально ознайомитися із статтею можна за цим посиланням. Аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН – провідне електронне аналітичне видання, яке, з-поміж іншого, публікує експертні думки, оцінки та коментарі відомих юристів України. 10.03.2016 |
НОВИНИ ПФ «СОФІЯ» Олександра Поліводського нагороджено почесною відзнакою НААУ
29.12.2020
Партнер Sofiya Law Firm Олександр Поліводський отримав почесну відзнаку Національної асоціації адвокатів України за сприяння розбудові інституту адвокатури.
Детальніше... ![]() Заборона суперечливої поведінки у земельних спорах: Олександр Поліводський дослідить судову практику
22.12.2020
Однією із засад цивільного законодавства є добросовісність. Верховний Суд розуміє її як певний стандарт поведінки, що характеризується чесністю, відкритістю і повагою інтересів іншої сторони правовідносин. І цей...
Детальніше... ![]() Всі новини |