Українська | Русский | English

ПІДВОДНІ КАМЕНІ МАРКЕТИНОГОВИХ ПОСЛУГ - МАТЕРІАЛ ЮРИСТА ПФ «СОФІЯ» АНАСТАСІЇ КОШПАРМАК ДЛЯ ВИДАННЯ ЮРИСТ&ЗАКОН


   

         
Провідне електронне аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН опублікувало статтю юриста Правничої Фірми «Софія» А. Кошпармак щодо послуг для стимулювання збуту продукції.

У публікації йдеться про підвищений інтерес Антимонопольного комітету та інших органів до маркетингового бізнесу, а також про ризики, які у звязку з цим можуть виникнути в учасників ринку.

Зокрема, автор виділяє чотири можливі проблеми в цій сфері:

1) визнання договорів про надання маркетингових послуг недійсними, зокрема, визнання договорів економічно необґрунтованими, які призводять до підвищення цін або дефіциту товарів;

2) звинувачення у змові маркетингових компаній з торговими мережами, а як наслідок - визнання їх дій як антиконкурентних узгоджених;

3) негативні податкові наслідки.

Для попередження наведених ризиків та убезпечення бізнесу від негативних наслідків А. Кошпармак у статті наводить рекомендації та аргументи, які потрібно пам’ятати маркетинговим компаніям.

Більш детально ознайомитися із статтею можна за цим посиланням.

Аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН – провідне електронне аналітичне видання, яке, з-поміж іншого, публікує експертні думки, оцінки та коментарі відомих юристів України.



10.03.2016
НОВИНИ ПФ «СОФІЯ»
Додаткові відпустки та скорочений робочий тиждень для татусів: чи реальне впровадження?
Конституція України визначає рівність прав жінки і чоловіка через надання додаткових гарантій матері. А от про права батька в Основному Законі в контексті рівності прав чоловіка і жінки не згадується.
Детальніше...



Ключові рішення ЄСПЛ у земельних спорах проаналізував Олександр Поліводський
Окрім положень національного законодавства у сфері земельних відносин, визначальними у вирішенні судами земельних спорів є висновки Європейського суду з прав людини. І йдеться не лише про рішення ЄСПЛ проти України.
Детальніше...



Всі новини