Українська | Русский | English

Типові види партнерства в юридичній фірмі: як обрати правильну модель розповів О.Поліводський


На певному етапі професійного становлення кожен приватно практикуючий юрист стикається з таким стратегічним питанням як партнерство. І обрання найбільш зручного виду організації стосунків та правильної моделі є запорукою подальшого успішного розвитку юридичного бізнесу.

Форми і види партнерства, а також організаційну структуру юридичних фірм дослідив партнер Sofiya Law Firm Олександр Поліводський під час лекції для освітнього курсу Leadership in Law, що цього тижня проходить у Києві.

На думку експерта, свідомий і зрілий підхід до організації бізнесу передбачає надання собі відповідей на кілька питань: що є юридичних ринок, хто є я як гравець на ринку і яке моє місце на ньому, а також, що для мене є партнерством, хто я, як партнер, і що мені потрібно від партнерства.

О.Поліводський навів кілька ознак необхідності партнерства, зокрема: розширення спектру послуг, отримання переваг над конкурентами, фінансова вигода, коли можна поділити затрати, нові форми заробітку та нові великі клієнти, збільшення обсягів роботи та потреба у взаємозаміні. «Але якщо ви прогнозуєте появу зайвих турбот та конфліктів, боїтеся пускати партнерів в свої справи, в тому числі через можливість переманювання клієнтів, задоволені кількістю існуючих клієнтів, - у такому випадку планувати партнерство не варто», - застеріг він.

Далі варто проаналізувати наявну у вас мережу партнерів у широкому значенні. До цієї мережі відносяться:

- велике коло умовних партнерів (друзі, колеги та ін.);

- мале коло – друзі, колеги, з якими є домовленості про співпрацю та спільні проекти;

- наймані працівники (соратники, яких теж слід вважати партнерами);

 - партнери фірми як equity partners – радники, асоційовані партнери та партнери.

Також важливо усвідомити, яка форма (модель) партнерства буде зручною саме для вас:

- авторитарна, коли партнерство є практично номінальним. Йдеться про максимальну централізацію у прийнятті рішень;

- м’яка – кооперація, що передбачає співпрацю з поділом витрат, але часто без спільної стратегії, координації та звітності;

- жорстка, що передбачає повну інтеграцію.

«Але найбільш ефективним, на мою думку, у юридичному бізнесі є рівноправне партнерство, що передбачає співпрацю рівних для досягнення спільного результату, - зауважив О.Поліводський. – Воно включає спільні цінності та бачення стратегії розвитку, приблизно однакові ступені кваліфікації та етапи професійного розвитку, потребу у чіткому розподілі ролей та функцій, різну спеціалізацію та відповідальність за себе перед партнерами».

Нагадаємо, освітній курс «Побудова системної юридичної фірми» організований програмою Leadership in law, яка організовує спеціалізовані корпоративні навчання з питань побудови й управління юридичним бізнесом, управління партнерством та організаційною структурою юрфірми, управління персоналом, розвитку портфелю послуг, побудови відносин із клієнтами та продажів, проектного та фінансового менеджменту в юрфірмі, створення бренду та формування цінності, управління репутацією юрфірми та маркетинговими комунікаціями, ролі й призначення керуючого партнера.
Типові види партнерства в юридичній фірмі



15.02.2019
НОВИНИ ПФ «СОФІЯ»
Sofiya Law Firm виступила партнером Legal Agri Forum у 2020 році
Держава готова запускати ринок сільськогосподарських земель вже цього року. Перспективу відкриття ринку обговорили учасники II Legal Agri Forum, організованого видавництвом «Юридична практика».
Детальніше...



Sofiya Law Firm дослідила ризики роботи в Україні кешбек сервісу
Бізнес з організації кешбек сервісу, поширений за кордоном, в Україні традиційно стикається із особливою увагою з боку контролюючих та правоохоронних органів. Типовими претензіями стають звинувачення у...
Детальніше...



Всі новини