Українська | Русский | English

Типові види партнерства в юридичній фірмі: як обрати правильну модель розповів О.Поліводський


На певному етапі професійного становлення кожен приватно практикуючий юрист стикається з таким стратегічним питанням як партнерство. І обрання найбільш зручного виду організації стосунків та правильної моделі є запорукою подальшого успішного розвитку юридичного бізнесу.

Форми і види партнерства, а також організаційну структуру юридичних фірм дослідив партнер Sofiya Law Firm Олександр Поліводський під час лекції для освітнього курсу Leadership in Law, що цього тижня проходить у Києві.

На думку експерта, свідомий і зрілий підхід до організації бізнесу передбачає надання собі відповідей на кілька питань: що є юридичних ринок, хто є я як гравець на ринку і яке моє місце на ньому, а також, що для мене є партнерством, хто я, як партнер, і що мені потрібно від партнерства.

О.Поліводський навів кілька ознак необхідності партнерства, зокрема: розширення спектру послуг, отримання переваг над конкурентами, фінансова вигода, коли можна поділити затрати, нові форми заробітку та нові великі клієнти, збільшення обсягів роботи та потреба у взаємозаміні. «Але якщо ви прогнозуєте появу зайвих турбот та конфліктів, боїтеся пускати партнерів в свої справи, в тому числі через можливість переманювання клієнтів, задоволені кількістю існуючих клієнтів, - у такому випадку планувати партнерство не варто», - застеріг він.

Далі варто проаналізувати наявну у вас мережу партнерів у широкому значенні. До цієї мережі відносяться:

- велике коло умовних партнерів (друзі, колеги та ін.);

- мале коло – друзі, колеги, з якими є домовленості про співпрацю та спільні проекти;

- наймані працівники (соратники, яких теж слід вважати партнерами);

 - партнери фірми як equity partners – радники, асоційовані партнери та партнери.

Також важливо усвідомити, яка форма (модель) партнерства буде зручною саме для вас:

- авторитарна, коли партнерство є практично номінальним. Йдеться про максимальну централізацію у прийнятті рішень;

- м’яка – кооперація, що передбачає співпрацю з поділом витрат, але часто без спільної стратегії, координації та звітності;

- жорстка, що передбачає повну інтеграцію.

«Але найбільш ефективним, на мою думку, у юридичному бізнесі є рівноправне партнерство, що передбачає співпрацю рівних для досягнення спільного результату, - зауважив О.Поліводський. – Воно включає спільні цінності та бачення стратегії розвитку, приблизно однакові ступені кваліфікації та етапи професійного розвитку, потребу у чіткому розподілі ролей та функцій, різну спеціалізацію та відповідальність за себе перед партнерами».

Нагадаємо, освітній курс «Побудова системної юридичної фірми» організований програмою Leadership in law, яка організовує спеціалізовані корпоративні навчання з питань побудови й управління юридичним бізнесом, управління партнерством та організаційною структурою юрфірми, управління персоналом, розвитку портфелю послуг, побудови відносин із клієнтами та продажів, проектного та фінансового менеджменту в юрфірмі, створення бренду та формування цінності, управління репутацією юрфірми та маркетинговими комунікаціями, ролі й призначення керуючого партнера.
Типові види партнерства в юридичній фірмі



15.02.2019
НОВИНИ ПФ «СОФІЯ»
Запустити ринок землі можливо через рекодифікацію земельного законодавства, - Олександр Поліводський
Майже 18 років в українській політиці наріжним каменем залишається питання про зняття мораторію на продаж землі сільськогосподарського призначення. У Президента мають наміри відкрити ринок землі протягом року.
Детальніше...



Sofiya Law Firm довела в суді, що адвокати-працівники не мають сплачувати ЄСВ
Для сплати єдиного соціального внеску адвокат має отримувати доход від своєї діяльності як самозайнята особа. У періоди, коли адвокат працює найманим працівником, обов’язку по сплаті єдиного внеску не виникає.
Детальніше...



Всі новини